Terugblik op een mooi avontuur!

10 juli 2019 - Nederweert, Nederland

Vandaag thuis gekomen, het is zo een dubbel gevoel. Het is natuurlijk super fijn om je familie weer te zien maar ik moest ook weer afscheid nemen van een andere familie 🥺. Mijn allerliefste huisgenootjes, waar ik de afgelopen drie maanden lief en leed mee gedeeld heb. De nodige tranen zijn gevallen kan ik jullie vertellen 😭

Wat een mooi avontuur, ik kan wel met trots zeggen dat ik dit gedaan heb. Ik ben vooral erg dankbaar dat ik deze kans heb gekregen😇!

Vrienden voor het leven gemaakt en dan maakt het niet uit dat ze aan de andere kant van de wereld wonen. Veel mogen leren op proffesioneel maar zeker ook op persoonlijk gebied.

Nog lieve persoonlijke cadeautjes gekregen van mijn twee vrouwelijke huisgenootjes, ook dit liet weer wat tranen vloeien. 😭

Gisteren deze ervaring mogen afsluiten met het Isle of MTV festival. Dit was echt een knaller met als hoofdact Martin Garrix! Ik had me geen betere afsluiting kunnen bedenken! 🎉

Ik heb nog wat foto's geplaatst van de afgelopen dagen! Verder wil ik jullie allemaal super bedanken dat jullie mijn blog gevolgd hebben. Ook de lieve reacties van iedereen hebben een steentje bijgedragen aan deze prachtige ervaring.

Nu ik thuis ben kan ik niet wachten om al mijn verhalen persoonlijk met jullie te delen! Nogmaals super bedankt! ❤

Veel liefs,

Lisanne❣

1. Leanne:
    11 juli 2019
    Hoi meid.

Fijn om te lezen dat je het heel erg leerzaam is geweest voor jouw. Dat je nieuwe vrienden heeft leren kennen,...
    Toch weer fijn om thuis te zijn Lisanne.

Leanne
  2. Vera van Ratingen:
    12 juli 2019
    Ha mup,

ik zal je verhalen missen, was toch net of we er ook een beetje bij waren, ls we elkaar weer zien zal ik wel vanalles horen. Geniet nog ff van je vakantie thuis, jammer van het weer, maar je bent al bruin genoeg!!!

tot gauw, Vera.