Bezoekjes!

25 mei 2019 - Sliema, Malta

De afgelopen weken zijn erg druk geweest! Ik heb veel stage gelopen en lange dagen gemaakt. Op stage zijn ze nu druk bezig met het zwemseizoen. Rode Kruis Malta gaat hier namelijk ook over de strand wachten op dit eiland. De voorbereidingen (die veel te laat begonnen zijn zijn in volle gang). De ambulance service wordt daardoor een beetje aan de kant geschoven. Dit heeft dat weer invloed op de organisatie van bijvoorbeeld roosters of evenementen. De afgelopen weken ging de communicatie niet zo vlekkeloos, waardoor er veel verwarring ontstond. Maar het goede nieuws is dat pap en mam een weekje hier zijn geweest! We hebben allemaal leuke dingen gedaan, moest tussendoor helaas wel stage lopen maar daarvoor ben ik ook hier! 🤣

De week met pap en mam is omgevlogen! Ik had ze verrast op het vliegveld en we hebben iedere avond samen lekker gegeten en wat gedronken. Ook hebben we het songfestival samen gekeken op een terrasje! Verder hebben we ook nog wat mooie plaatsen bezocht. Het was een fantastische week! PAP EN MAM BEDANKT VOOR DE LEUKE WEEK! 😘❤

Afgelopen woensdag vlogen ze alweer vroeg naar huis. Toen appte een vriendinnetje mij, in de foto's heb ik de berichtjes staan! VERRASSING!!!🤗

De afgelopen weken zijn hectisch geweest, maar wel heel erg leuk! Ik heb het hier nog steeds goed naar mijn zin en geniet nog steeds elke dag!

Een dikke kus uit het zonnige Malta!🌞

1. Niene:
    25 mei 2019
    Super fijn om te horen Lisanne!! Geniet ervan meis!! En heel veel plezier met Erwin en Tara!! Leuke verassing he!! Xxx
  2. Leanne:
    25 mei 2019
    Het was een geweldige week samen met jouw Lisanne. Wij hebben veel gezien maar ook vermoeiend. Succes verder met jouw stage!
  3. Femke:
    27 mei 2019
    Mis je toch wel een beetje!💜