Het avontuur zit er bijna op!

2 juli 2019 - Sliema, Malta

Afgelopen week was niet mijn beste week! Maandag gestoken door een kwal, dit was niet de eerste keer maar wel de keer waar ik voor altijd een herrinering aan over zal houden. 👾Normaal gaat de pijn en de zwelling na een dag of twee wel weg maar nu werd het steeds erger. Woensdag kwamen er blaren op toen dacht ik misschien moet ik eens naar de apotheek gaan. De apotheker keek niet eens naar mijn arm en gaf me gewoon wat voor een normale kwallensteek. Het spul wat ik kreeg heb ik die dag netjes gebruikt. Donderdag werd ik wakker en mijn arm was zo dik, rood en pijnlijk dat ik naar een andere apotheek ben gegaan. De apothekersassistente keek me aan en zei oh meisje dit is ernstig je moet nu naar de dokter. Ik naar de dichtstbijzijnde kliniek ja, het werkt hier een beetje anders dan in Nederland. Hier hoef je van te voren geen afspraak te maken maar uren wachten voordat iemand je komt helpen. De dokter was erg vriendelijk en gaf aan dat een antibiotica kuur nodig was. Waar ik het meeste voor vreesde overkwam me nu. Ik ben een beetje huiverig als het aankomt op antibiotica kuren in het buitenland. Maar ik had zoveel pijn dat het me niet zoveel meer interesseerde als het maar de pijn onderdrukte. Ik weet niet hoe maar het heeft gewerkt dit in combinatie met tabletten voor de allergische reactie want dat was het. Ik ben blijkbaar allergisch voor deze soort kwal en er blijft een litteken achter als het helemaal genezen is. Nou fijne laatste stage week!

Maandag de nodige traantjes gelaten en van alle collega's afscheid genomen! Alle papieren laten ondertekenen en mijn stage officieel gehaald 🎉🎉!! Nog een super lieve brief mee gekregen waar ik ontzettend trots op ben! Woensdag nog lekker een weekje vakantie houden met mijn zusje en dan zit het er toch echt op. Het is zo onwerkelijk, je hebt zolang naar dit moment toe gewerkt en voor je het weet zit het er weer op! 😔

Deze ervaring had ik voor geen goud willen missen! Ik heb geen moment spijt gehad van deze beslissing. Ook heb ik het geluk mogen hebben om nieuwe vrienden te maken en nieuwe culturen te leren kennen. Dit alles heeft deze ervaring een goude randje gegeven! 🤗

Nu nog een weekje genieten en afscheid nemen van mijn lieve huisgenootjes 🥺

1. Leanne:
    3 juli 2019
    Hoi Lisanne.

Jij hebt het goed afgesloten jouw stage
    Nu eindelijk vakantie gaan vieren met Femke.!!
    Dit hebben jullie verdient allebei
    Geniet er lekker van samen. Wij zien elkaar over een weekje.

Groetjes Leanne
  2. Vera van Ratingen:
    3 juli 2019
    Ha mup,

geweldige ervaringen opgedaan en vrienden voor het leven gemaakt!
    Super gedaan, had ook niet anders van je verwacht...
    Nu nog ff lekker een weekje genieten, en dan lekker terug naar pap en mam, heerlijk in je eigen bed slapen, ook weer lekker!
    We zien ons gauw, dikke kus en goeie vlucht terug samen.

Gr. Vera